Dnes až 30% zľava na plagáty
Keď nakúpite aspoň za 39€.

 

Objednávka a doručenie
  • Koľko trvá doručenie?

    Objednávky sú normálne vyrobené a odoslané do 2-3 pracovných dní. Doručenie zákazníkovi väčšinou trvá ďalší 1 alebo 3 pracovné dni. V prípade nezvyčajne vysokého dopytu (počas sviatkov, ako je Čierny piatok, Vianoce a Nový Rok) sa môžu doručovacie spoločnosti oneskoriť a pri doručovaní do vidieckych oblastí, kde nie je pošta doručovaná denne, môže trvať dodanie taktiež dlhšie.

  • Koľko stojí doprava?

    Účtujeme poštovné 5,90 €* za objednávku. Náklady na dopravu sa vzťahujú na náklady na dopravu a balenie. Vašu objednávku posielame zabalenú vo vysoko kvalitných kartónoch, aby sme zabezpečili, že vaše produkty budú počas prepravy dobre chránené.
    * Ak vaša objednávka obsahuje veľký rám obrazu s rozmermi 70x100 cm, poštovné bude účtované 7,90 €.

    Doručenie do firiem: 12,90 € s FedEx.

  • Čo ak si nevyzdvihnem zásielku z miesta vyzdvihnutia?

    Ak sa nám vaša objednávka vráti, lebo ste si ju nevyzdvihli, zaúčtujeme vám 19.90€. Táto suma slúži na pokrytie manipulačných nákladov a dvojitého prepravného (dvojitá cesta). Po prijatí upozornenia na e-mail o tom, že vaša vrátená objednávka nám bola doručená, začne bežať 14-dňová čakacia lehota pred zaúčtovaním objednávky. Akákoľvek prebytočná suma vám bude vrátená v súlade s pravidlami o práve odstúpenia od zmluvy/vrátenia.

  • Môžem zrušiť svoju objednávku?

    Svoju objednávku môžete zrušiť kedykoľvek pred zahájením výroby. Nákup však nie je možné zrušiť, akonáhle bol tovar vyrobený, ak sa jedná o jedinečné produkty s vašim jedinečným návrhom, ako sú narodeninové plakety alebo plagátové kartičky. Ak ste si však kúpili napríklad galerijný plagát alebo rám na obrázok, máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní v súlade so zákonom o predaji spotrebiteľom.

  • Môžem objednávku zmeniť?

    Bohužiaľ, v dokončenej objednávke nie je možné meniť produkty. Ak nebola objednávka ešte vyrobená, je možné zrušiť ju a vytvoriť novú. Kontaktujte zákaznícku podporu a my vám pomôžeme. 

  • Ako môžem sledovať svoju objednávku?

    Po odoslaní vašej objednávky od nás automaticky dostanete e-mail so sledovacím číslom a odkazom. Ak vaše sledovacie číslo nefunguje, kontaktujte zákaznícku podporu (upozorňujeme, že zásielku nie je možné sledovať, kým ju doručovacia spoločnosť prvýkrát nenaskenuje, k čomu väčšinou dochádza okolo 18:00 v deň, keď vašu objednávku odošleme).

  • Ako fungujú zľavové kódy?

    Zľavový kód sa zadáva v pokladni. Platné zľavové kódy udávajú platné zľavy v pokladni, keď sú aktivované. Zľavová sadzba vzťahujúca sa na zľavový kód je je vypočítaná z bežnej ceny, z ktorej je následne odrátaná. Zľavový kód nie je možné použiť v kombinácii s inými ponukami alebo zľavami.

  • Neviem nájsť potvrdenie objednávky. Čo mám robiť?

    Potvrdenie objednávky posielame na e-mail vždy hneď po vytvorení objednávky. Ak ste nedostali potvrdenie objednávky do niekoľkých minút, môže to byť spôsobené tým, že ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu pri vytváraní objednávky alebo tým, že potvrdenie objednávky skončilo v spamovom priečinku. Ak ste nedostali potvrdenie objednávky a nenašli ste ho ani v spamovom priečinku, kontaktujte zákaznícku podporu. My následne skontrolujeme správnosť vašej objednávky a pošleme vám nové potvrdenie.

  • Nedostal/-a som od doručovacej spoločnosti upozornenie v textovej správe. Čo mám robiť?

    Môže to byť spôsobené zadaním nesprávneho telefónneho čísla pri objednávaní. Ak ste nedostali upozornenie v textovej správe do 6 dní od objednania, kontaktujte zákaznícku podporu.

Vrátenia a sťažnosti
  • Koľko stojí doprava pri vrátení?

    Doprava pri vrátení stojí 7.90 € *. Suma za spätnú prepravu bude odrátaná z vrátenej sumy za vašu objednávku. Náklady za vrátenie sa vzťahujú na prepravu, manipuláciu a akékoľvek poškodenie balíčka.

    * Platí pre objednávky s hodnotou objednávky do 200 €. Pri objednávkach s hodnotou objednávky vyššou ako 200 € sa účtujú náklady účtované prepravnou spoločnosťou za vrátenie.

  • Ako môžem vrátiť produkt?

    Ak si prajete vrátiť položku, vyplňte náš formulár vrátenia, ktorý nájdete tu. Potom vám pošleme vratný lístok. Vy, zákazník, zaplatíte všetky poštovné poplatky spojené s vrátením, pokiaľ nie je uvedené inak.

  • Môj balíček bol počas prepravy poškodený. Čo mám robiť?

    Ak došlo k poškodeniu počas prepravy a vaša zásielka vám bola doručená poškodená, mali by ste sa sťažovať priamo doručovacej spoločnosti. Neprijmite zásielku ani nepodpisujte dodací list, kým ste neskontrolovali stav zásielky.

    Ak ste sa pri doručení nesťažovali, kontaktujte zákaznícky servis doručovacej spoločnosti. Spoločnosť, ktorá vám zásielku doručila, je uvedená na dodacom liste. Po podaní sťažnosti doručovacej spoločnosti kontaktujte náš zákaznícky servis.

  • Produkt je poškodený Čo mám robiť?

    Každé poškodenie musí byť zdokumentované. Odfoťte poškodenie a vyplňte reklamačný formulár. Vašu záležitosť vyriešime čo najskôr, väčšinou do 24 hodín.

  • Môžem vymeniť produkt?

    Nespravujeme výmeny. Ak chcete vymeniť položku, použite svoje právo odstúpenia a pošlite svoj produkt späť v rámci vrátenia. Následne vám vrátime peniaze a vy budete môcť vytvoriť novú objednávku.

  • Aké mám právo na vrátenie?

    Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prijatia objednávky. Tovar musí byť nepoužitý a v neporušenom originálnom obale. Pri rámoch to zahŕňa plastové tesnenie okolo rámu ako aj ochranný plast na oboch stranách plexiskla.

Darčekové poukazy
  • Ako dlho je môj darčekový poukaz platný?

    Všetky darčekové poukazy sú platné 12 mesiacov odo dňa vytvorenia objednávky.

  • Ako skontrolujem aktuálnu bilanciu môjho darčekového poukazu?

    Prejdite na stránku „Darčekové poukazy“, ktorú nájdete buď v menu alebo v päte. Na zobrazenie aktuálnej bilancie zadajte ID svojho darčekového poukazu.

Otázky o produkte
  • Aký druh papiera používate?

    Naše plagáty tlačíme na 200 g matný papier najvyššej kvality od francúzskeho papierenského závodu Clairefontaine. Papier je environmentálne certifikovaný FSC a výroba nesie označenie Nordic Swan/EU Ecolabel.

  • Ako kvalitné sú vaše rámy?

    Naše rámy sú vyrobené z dreva, ktoré je udržateľným, environmentálne priateľským a recyklovateľným materiálom. Naše dubové rámy sú vyrobené z vysoko kvalitného dubového masívu, zatiaľ čo zvyšné sú vyrobené z borovice. Naše rámy z borovicového dreva majú povrch lakovaný dvoma vrstvami laku, ktorý zabezpečuje výnimočne hladkú a krásnu povrchovú úpravu. Máme tiež rad rámov na obrazy vyrobených z kovu. Dostupné sú v čiernej, zlatej, striebornej a medenej farbe. Všetky naše rámy na obrázky majú krištáľovo čisté, extra hrubé plexisklo a zahnuté svorky na jednoduchú montáž. Všetky rámy je možné zavesiť ako portrét aj ako krajinku.

Ako vám môžeme pomôcť?

Nemôžete nájsť svoju otázku? Kontaktujte nás a my vám pomôžeme!

Kontakt